- REQUISITS PER ACCEDIR A L’AJUT:
- Estar empadronades a Mollet del Vallès i tenir residència legal al país.
- Tenir fills matriculats en una escola bressol municipal de Mollet del Vallès.
- Presentar la sol·licitud en el termini i la forma establerts a la convocatòria.
- Les persones beneficiàries no han de tenir deutes de naturalesa tributària amb l'Ajuntament de Mollet del Vallès.
- La Unitat familiar no ha de superar els llindars econòmics següents (en cas d’ingressos superiors, es podrà acollir a la tarifació social):
Membres Unitat Familiar
|
TRAM DE RENDA FAMILIAR
|
2 |
inferior a |
8.605,15 € |
3 |
inferior a |
11.272,75 € |
4 |
inferior a |
13.596,14 € |
5 |
inferior a |
14.886,91 € |
6 |
inferior a |
16.952,15 € |
7 |
inferior a |
18.587,12 € |
- DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA A PRESENTAR
- El NIF/NIE de tots els membres de la unitat familiar i llibre de família.
- Volant de convivència emès per l’Ajuntament.
(L’Ajuntament l’expedirà en el moment de la sol·licitud)
- Declaració de l’IRPF de 2023 de tots els membres obligats a presentar-la.
En cas que no es presenti la declaració de l’IRPF, s’ha d’aportar la documentació que permeti conèixer
totes les dades de renda i patrimoni necessàries per a la valoració de l'ajut a través de l’esborrany de la
declaració, o bé document de dades fiscals descarregat de l’Agència Tributària o document, o certificat de
dades fiscals de l’exercici 2023 de l’Agència Tributària.
- En cas de separació o divorci, el conveni on consti la custodia única o
compartida dels beneficiaris de l’ajut, i si hi ha pensió d’aliments per als fills, l’import establert. En cas de custòdia compartida, o parelles separades sense conveni o en tràmit, computa la renda del pare i la mare biològics tot i que no convisquin.
En cas de custòdia única, amb parella nova convivent, comptaran també els ingressos d’aquesta.
IMPORTANT: En el cas que no s’aporti la documentació obligatòria esmentada anteriorment, l'Ajuntament la requerirà al sol·licitant mitjançant SMS Certificat al telèfon mòbil facilitat, perquè la aporti, en un termini màxim de 10 dies hàbils, amb la indicació que, si no ho fa, es considerarà que desisteix de la seva petició, d'acord amb el que disposa l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques o normativa que la substitueixi.
DOCUMENTACIÓ COMPLEMENTÀRIA OPCIONAL: (No cal aportar els documents marcats amb *, atès que l’Ajuntament farà les consultes per mitjans telemàtics)
- Si és el cas, títol de família nombrosa expedit per l'organisme competent on consti categoria especial o general.(*)
- Si és el cas, títol de família monoparental expedit per l'organisme competent, on consti categoria especial o general.(*)
- Si és el cas, per infants en acolliment, resolució d'acolliment de la Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència.
- Si és el cas, la resolució de reconeixement de grau de discapacitat emesa per l'organisme competent.(*)
- En casos de dones víctimes de violència de gènere, la documentació que ho acrediti.
- En cas de malaltia greu d'algun membre de la unitat familiar inclòs l’infant, informes mèdics que ho acreditin.
- En cas de reconeixement de situacions de dependència, la resolució acreditativa del grau de dependència.